11.20.2012

Skulls

Hello everyone! How are you? I'm back again with a skull post. I'm a skull lover and I'm so happy they are trend this season! I love jewelry with skulls, especially bracelets and necklaces. I love to buy little coloured skulls and make bracelets with them. In the streets and stores you can see them in t-shirts, scarfs, jewelry,... everywhere! Here there are the clothes and accessories I found in the online shops. And as always, how not, some clothes and accessories from our friends of Zara, if something is a trend, Zara has it. In tomorrow's post I'll show you how the it-gitls, bloggers, street style and celebrities wear skulls. Good night :)

¡Hola a todos! ¿Como estáis? Yo estoy aquí de vuelta con un post de calaveras. Me encantan las calaveras y estoy muy feliz que esta temporada sean tendencia. Me encanta las joyas con calaveras, sobretodo los brazaletes y los collares. Me encanta comprar pequeñas calaveras de colores y hacer brazaletes con ellas. En la calle y en las tiendas puedes verlas en camisetas, pañuelos, joyas,... en todo! Aquí hay la ropa y accesorios con calaveras que he encontrado online. Y para empezar, como no, con unos cuantos accesorios y ropa de nuestros amigos de Zara, todo lo que es tendencia, Zara lo tiene. En el post de mañana os enseñaré como las it-gitls, bloggers, street style y famosas combinan las calaveras. Buenas noches :)

















LOVE,
Julia Coldwell