2.14.2013

My February (dream) Wishlist

Hello lovely people! Hope you enjoyed Valentine's day with the ones you love, anyway, I send you all my love! So today I wanted to share with you my February dream wishlist, I say it's a dream wish because it's quite impossible I all of these things this month, first because you can only buy them online most of them and some of them are sold out, but anyway, all these pretty clothes and accessories are my dreams. For the ones who follow me in Fashiolista, a lot of the things you'll see now will ring a bell to you because most of this things I've ''hearted'' them in the webpage. So I hope you like my dream February wishlist and if you have any posts showing your most recent wishlist, send me the link in the comments, I would love to check it out. Spread all the love!

¡Hola a todos y todas! Espero que hayáis disfrutado el día de San Valentín con vuestros seres queridos, de todos modos, os envío todo mi amor! Así que hoy quiero compartir con vosotros la wishlist de mis sueños de febrero, digo que es la de mis sueños porque es imposible que pueda conseguir todas estas cosas este mes, en primer lugar, porque la mayoría de estas cosas sólo las puedo comprar en línea y algunos de ellos están agotadas, pero de todos modos, todos esta bonita ropa y accesorios están en mis sueños. Para los que me seguís en Fashiolista  muchas de las cosas que veráis ahora os van a sonar, porque la mayoría de estas cosas las he ''hearteado'' en la página. Así que espero que les guste la wishlist de mis sueños de febrero y si tenéis algún post en vuestro blog donde salga vuestra wishlist más reciente, enviadme el enlace en los comentarios, me encantaría echarles un vistazo. Muchísimo amor!


Markus Lupfer, Charlotte Olympia, Billabong, Superga


Etsy, Topshop, Sheinside, Republic


Sheinside, Asos, H&M, Nelly