1.14.2013

DIY Projects to do

Today I wanted to show you some DIY projects I want to do because I found some super cool ones, if you follow me in Lockerz you will see my collection named DIY Projects were you can find all my favourite DIY (you are also going to find the ones I'm showing you in this post). Recently I've done some and I liked a lot doing them, for example I decorated my school bag with studs and spikes (if you would like that I do a tutorial of it, please, tell me in the comments) and I really loved the results.When I do them I hope I'm going to do a video showing you how to do them and if I can't I suppose I'm going to show them to you in photos step by step, but I hope I can do the videos. Lots of love!

Hoy he querido mostrar algunos proyectos DIY que quiero hacer porque encontré unos que son super cool, si me seguís en Lockerz podréis ver mi colección que se llama DIY Projects donde podrás encontrar todos mis DIY favoritos (también vas a encontrar los que hoy te enseñaré en este post). Recientemente he hecho algunos proyectos y me gustó mucho hacerlos, por ejemplo, he decorado mi mochila con tachuelas y pinchos (si queréis que haga un tutorial de como hacerlo, por favor, decírmelo en los comentarios) y me encantó realmente los resultados. Cuando haga estos DIY espero que voy a hacer un vídeo para enseñaros como hacerlos y si no puedo supongo que haré diferentes fotos mientras lo haga para que podéis ver como hacerlo paso a paso, pero espero poder hacer videos. Mucho, mucho amor!