3.19.2013

Follow me in Bloglovin!

Hello lovely readers! How are you today? Hope you are very good. I don't know if you already know it but GFC is shutting on July 1st, I don't really know why so if anybody knows it, tell me it in the comments. But this post is basically to say to all my GFC followers  (and all the other readers, for sure!) to follow me in Bloglovin, because if you don't do it before July 1st, you won't know every time I publish a new post. OH AND THANK YOU TO ALL THE GFC FOLLOWERS, for following my blog these months, I'll be so happy if you now follow me in Bloglovin. To follow me there you have to click here and then clik to ''follow'', it's so easy! If you don't have and account you definitely have to create one because it's the best way to follow your favourite blogs. Much love, bye!

¡Hola queridos lectores! ¿Cómo estáis hoy? Espero que estéis muy bien. No se si ya lo sabías pero GFC dejará de existir en el día 1 de Julio, no se porque así que si alguien de vosotros lo sabe, decídmelo en los comentarios. Este post básicamente es para deciros a todos mis seguidores de GFC (y a todos los otros también, claro!) que me sigáis en Bloglovin, porque si no lo hacéis antes del 1 de Julio, no sabréis cada vez que publico una entrada. OH Y MUCHAS GRACIAS A TODOS LOS SEGUIDORES DE GFC, para seguir mi blog estos últimos meses, estaría tan feliz si ahora me sigáis en Bloglovin. Para seguirme allí tenéis que darle click aquí y entonces le tenéis que dar click a ''follow'', es super sencillo! Si no tenéis una cuenta os recomiendo que os hagáis una porque es la mejor manera de seguir a tus blogs favoritos. Mucho amor, bye!